همه چیز در مورد کنکور 1401

در این وبلاگ با ارائه مطالب آموزشی و روانشناسی در مورد خانواده در خدمتتون هستیم

همه چیز در مورد کنکور 1401

۱۶ بازديد
کنکور 1041


کنکور یکی از بزرگترین چالش هایی است که هر فرد ایرانی باید از آن عبور کند. این آزمون مهم، سرنوشت اشخاص را برای زندگی در جوانی و بزرگ سالی مشخص می کند. پس بسیار مهم است که درباره کنکور اطلاعات کامل داشته باشیم و خیلی زود، برای آن آمادگی کامل پیدا کنیم.

برای موفقیت در کنکور علاوه بر تلاش بسیار، به یک برنامه ریزی کاملا اصولی نیاز دارید. این برنامه ریزی باید بر اساس هدف، شخصیت و توانایی شما انجام شود تا موفقیت تان را در کنکور ۱۴۰۱ تضمین کند.

در این مقاله ابتدا به اطلاعات مورد نیاز و ضروری نظیر تاریخ کنکور ۱۴۰۱، میزان تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱ و … می پردازیم و پس از آن باهم درباره برنامه ریزی، بودجه بندی کنکور و بررسی منابع مناسب، صحبت می کنیم.
تاریخ ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
در قدم نخست، اولین چیزی که باید بدانیم این است که اصلا «ثبت نام کنکور ۱۴۰۱» کی شروع می شود؟!
ثبت نام کنکور سراسری معمولا در ماه های آذر و بهمن آغاز می شود. ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ در تاریخ از ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ شروع و تا ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش ادامه داشت.

پس باید انتظار شروع ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ را در ماه های آذر تا بهمن سال ۱۴۰۰ داشته باشیم و خود را برای آن آماده کنیم.

تا الان خبری درباره تاریخ ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ از سازمان سنجش منتشر نشده است. به محض انتشار اولین اطلاعیه، در همین صفحه به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱
کنکور 1401بعد از مصوبه مجلس مبنی بر حذف کنکور، آموزش پرورش اقدامات زیادی برای اصلاح نظام آموزشی و تاثیر آن بر کنکور و گزینش افراد انجام داد. بر همین اساس هرسال تاثیر مستقیم معدل در کنکور بیشتر شد و در کنکور ۱۴۰۰، این تاثیر به بیشترین میزان خود رسید.

پونز تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۰ به شرح زیر انجام شد:

سوابق تحصیلی برای تمامی داوطلبان اعم از نظام قدیم و نظام جدید به صورت تاثیر مثبت اعمال شد.
برای داوطلبان نظام قدیم که دیپلم خود را بعد از سال ۹۱ دریافت کرده بودند، تاثیر سوابق تحصیلی به میزان حداکثر ۵% اعمال شد.
برای داوطلبان نظام جدید (نظام آموزشی ۳ – ۳ – ۶) تاثیر سوابق تحصیلی به میزان حداکثر ۳۰% اعمال شد.
پیش بینی می شود که میزان این تاثیر مثبت برای کنکور ۱۴۰۱، بازهم افزایش پیدا کند.

تا الان خبری درباره میزان تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است. به محض انتشار اولین اطلاعیه، در همین صفحه به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

منبع: https://avije.org
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.