شامپو جامد مناسب برای موهای شما

در این وبلاگ با ارائه مطالب آموزشی و روانشناسی در مورد خانواده در خدمتتون هستیم

شامپو جامد مناسب برای موهای شما

۱۹ بازديد
شامپو جامد مناسب برای موهای شما


مهم نیست که موهای شما مواج ، لخت ، رنگی ، فرفری ، ضخیم یا ظریف است! مهم اینست که همه ما موهای منحصر به فرد خود را داریم. چه ما موهایمان را دوست داشته باشیم و چه آرزو کنیم که آنها را به شکل متفاوتی از مو ها تبدیل کنیم ، همه ما از شامپوها برای پاکیزگی و محافظت موهای خود استفاده می کنیم و آنها را در بهترین حالت نگه می داریم.

اما همه ما از یک شامپو استفاده نمی کنیم. شامپو ها انتخابی شخصی هستند. همانطور که می دانید ، برای پیدا کردن شامپویی که برای موهای شما بهترین کارایی را دارد ، باید کمی آزمون و خطا انجام دهید.

به همین دلیل ، من هرگز سعی نمی کنم شما را متقاعد کنم که از یک شامپوی خاص استفاده کنید. همانطور که شما لباس مشابه من را نمی پوشیدید ، انتظار ندارم که شما از شامپوی یکسان استفاده کنید. اما من می خواهم شما را در این مورد متقاعد کنم: استفاده از آن مارک شامپو معمولی را متوقف کنید و به جای آن به یک شامپوی ایمن ، طبیعی و غیر سمی بروید.

 

در حال حاضر مجموعه ای از بهترین مارک های شامپو برای هر نوع مو در بازار پیدا می شود. ولی آخرین تکنولوژی ساخت شامپو در حال حاضر متعلق به شامپو صابونی است. البته استفاده از لفظ شامپو صابونی خیلی درست نیست چون این شامپو ها فاقد مواد صابونی هستند، زیرا مواد صابونی باعث خشکی و زبری مو می شوند. ولی ظاهر این شامپوها به خاطر فرم جامدشان بسیار شبیه به صابون است.

شامپو بارهای جامد که اخیرا در غرب غوغای زیادی به پا کرده اند، عمده شهرتشان را به کف زیادی که دارند و پاکسازی کامل مو حتی موهای چرب مدیون هستند. این شامپو ها فاقد سولفات هستند و شامپو های بدون سولفات کف نمی کنند. ولی تکنولوژی به کار رفته در ساخت این شامپو بارها به کف کردن آنها کمک کرده و رضایت مصرف کنندگان را به همراه داشته است.

یکی دیگر از مزیت های شامپو بارها عدم استفاده از پلاستیک در ساختار آنهاست. به همین دلیل دوستداران محیط زیست نیز از این شامپو ها استقبال کرده اند. کمپانی فرانسوی ایوروشه پا را فراتر گذاشته است و اعلام کرده در ازای خرید هر شامپو جامد ، یک درخت خواهد کاشت.

روش استفاده از شامپو جامد خیلی ساده است. کافیست شامپوی خود را بین دو دست یا مستقیماً روی موهای خیس بمالید. روی پوست سر خود را ماساژ داده و سپس آبکشی کنید.

شامپو جامد تغذیه کننده ایوروشه ساخت فرانسه است و با مواد گیاهی موجود در آن مو را براق، نرم و سرشار از انرژی می کند. این محصول به همان اندازه یک شامپوی مایع حساس و کارآمد بوده و همه مواد مغذی را در اختیار موهای شما قرار داده می دهد.

 

دلایل احتمالی شوره سر در کودکان

شوره سر ممکن است در هر سنی رخ دهد و علت دقیق آن مشخص نیست. در این قسمت علل احتمالی شوره سر آورده شده است:

  • شوره سر اغلب از دوران بلوغ شروع می شود. پزشکان معتقدند که این امر به دلیل افزایش هورمون های دوره ی نوجوانی است. افزایش هورمون ها منجر به تولید بیش از حد سبوم یا روغن می گردد و همین امر می تواند باعث ایجاد شوره شود.
  • اگزما یک بیماری پوستی است که می تواند باعث تجمع سلول های مرده در پوست سر شود و موجب افزایش پوسته ریزی از سر گردد. همین امر می تواند عامل ایجاد کننده ی شوره سر باشد.
  • عفونت قارچی هم می تواند منجر به شوره سر شود. قارچی به نام مالاسزیا، می تواند باعث شوره سر شود.
  • خشکی پوست کودک، می تواند او را در معرض شوره سر قرار دهد. تغییرات فصلی مانند فصل زمستان، ممکن است خشکی پوست را بدتر کرده و باعث ایجاد شوره شود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.